miercuri, 11 martie 2009

„Politia in actiune”



Azi noapte am avut ocazia sa asist la o actiune procedurala de perchezitie,actiune ce a avut loc in Sfantu Gheorghe.Am fost sunata in cursul zilei de ieri de catre un inspector de la politie sa imi reaminteasca ca m-am inscris ca voluntar la Directia Nationala de anticoruptie si daca as vrea sa particip la o actiune de procedura.Binenteles ca am acceptat imediat(de ce as fi refuzat?). In fine, m-au chemat la ora 12 noaptea si ne-au dus la o unitate de jandarmi.Am asteptat acolo cateva ore pana am fost repartizati pe echipe dupa care a urmat transportul spre municipiul Sfantu Gheorghe(spre surprinderea mea).Am fost incantata sa merg cu masina Jandarmeriei impreuna cu 5 mascati si am mai asteptat cateva ore sa se faca ora 6,timp in care am mai socializat si noi.La ora 6 si un pic ne-am deplasat la apartamentul inculpatului pentru actiunea propriu-zisa.Ni s-a deschis usa dupa cateva minute,in sens contrar,jandarmii spargeau usa,dar nu s-a intamplat asta,spre dezamagirea mea(vroiam mai multa actiune).Inculpatului i s-a prezentat mandatul de perchezitie si i s-a spus ce trebuie sa faca.Am fost foarte uimita cand am vazut cine e inculpatul:era tocmai agentul de politie care m-a picat pe mine la examenul de conducere :)) Ce mica e lumea! Slava Domnului,nu m-a recunoscut...dar nu imi venea sa cred...Perchezitia propriu zisa a durat 3 ore adica pana la 9 dar a trebuit sa mai asteptam cateva ore ca sa se intocmeasca procesul verbal si sa sigileze obiectele confiscate plus declaratiile noastre.Toate astea pana la ora 14:30,dupa care am fost la Parchet sa predam obiectele confiscate si in sfarsit ne-au dus inapoi in Brasov.Am ajuns pe la 16:30 acasa,extenuata,infometata si bineinteles somnoroasa.Deci toata chestia a tinut aproximativ 15 ore...Ofiterul amuzat ma intreaba la sfarsitul procedurii:”No zi Ramo,mai vrei sa lucrezi in politie?”

4 comentarii:

  1. Frumos, incitant, interesant si obositor!
    Persevereaza si vei reusi!


    De la un prieten cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu adevarat fascinant :). Mult succes la viitoare actiuni similare...

    Insa citind aici postarile ochii mei au luat-o razna... nu mai vad nimic :)). Presupun ca din cauza bulinutelor de pe fundal. Acum nu zic sa le schimbi doar pentru ca ti-am sugerat eu, dar mi-ar fi mai usor pentru viitoare "lecturi" :)

    Cat mai multe postari

    RăspundețiȘtergere
  3. da, sa zicem ca ati cam pierdut timpul dar daca a fost in scopul voluntariatului si v-ati ales doar cu un simt civic mai dezvoltat poate e inutil dar daca ati si invatzat ceva si chiar v-a placut va urezi cat mai multe actiune de genu'...
    pe viitor vor mai fi astfel de actiuni , clar !

    RăspundețiȘtergere